Waarom denke de meeste mensen alleen maar aan deze wereld?

nuzar schreef:Jullie hebben niets te zeggen tegen mijn thema!
Jullie willen niet toe geven dat jullie mis zijn.!
Dat is heel erg'sireus' hoor.!!!!
Assalmau Alaykum Varahmatullahi Vabarakatuhu aan de gelovigen,goeden dag aan de niet gelovigen.
Waarom wordt de moslim altijd beschuldigd van een misdaad?
Waarom haat bijna iedereen de moslimmen?
Waarom voeren ze oorlog tegen de moslimmen?
Waarom accpteren ze niet,dat de moslimmen doen,wat Allah vraagt,wat de verplicht is in de Islam?

Om hun hardnekkige spelfouten misschien?nuzar schreef:Jullie hebben niets te zeggen tegen mijn thema!
Assalmau Alaykum Varahmatullahi Vabarakatuhu aan de gelovigen,goeden dag aan de niet gelovigen.

ajax schreef:Is dit normaal?

Vergeet niet in Irak, worden meer dan 90% van de Moslimslachtoffers door andere Moslims gemaakt. De enige reden: geweld voor het plezier van het geweld. Destabilisatie van het prille democratieexperiment.
De povere resultaten van dit democratieexperiment zijn de grootste bedreiging voor de autocratische religieuze dictaturen.
nuzar schreef:Jullie hebben niets te zeggen tegen mijn thema!
Waarom voeren ze oorlog tegen de moslimmen?
Waarom accpteren ze niet,dat de moslimmen doen,wat Allah vraagt,wat de verplicht is in de Islam?

Rust schreef:Dit topic is van ee meisje van 13 jaar.....
Let daarom op wat jullie zeggen wat jullie plaatsen... Let alsjeblieft op gevoelens van een meisje...
Nuzar, Lieve zuster... hun haat tegen ons maakt ze ongelukkig.. en ze blijven ongelukkig... ze mogen ons haten.. Wij hebben Allah (swt) en mekaar..
Deze mensen kennen geen respect noch liefde.. ik zou heel graag, ik smeek het je om naar een Islamitische forum te gaan.. waar je in alle vrede en rust met je broeders en zusters van gedachte kunt wisselen.. alsjeblieft....
Moge Allah (swt) je zegenen met Zijn Liefde en die van je ouders.. Amien...
Assalaam Aleykoum aan de gelovigen
Jullie broeder

nadia schreef:ajax schreef:Is dit normaal?
jou fotos zijn niet normaal en allemaal fout.
je onderschrift "Ware gelovigen zijn slechts degenen wier hart vol vrees klopt, wanneer de naam van Allah wordt genoemd en wanneer Zijn tekenen hun worden voorgelezen, doet dit hen in geloof toenemen en op hun Heer vertrouwen"...
kortgezegd is dat puur geloven uit vrees, MAAR uit liefde behoor je te geloven als je al gelooft en JUIST niet uit vrees.
wat heeft geloven in een god van liefde voor zin als je uit vrees moet geloven.
dat heeft namelijk geen zin, het komt niet uit het juiste hoek.
wil jij dat je kinderen van je houden omdat ze bang van je zijn of omdat jij ze met liefde hebt opgevoed.
een normaal denkend mens weet waar hij voor gaat.
Keer terug naar Tegenstrijdige visies over Islam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten