Ariel schreef:Ik kan je niet helpen Dhana. Het wachten is op de experts.![]()
Ik heb er ook wel eens last van, maar dat komt dan dat ik een "zware site" bezoek met veel plaatjes als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat kan mijn computer ook niet aan.
Als ik de site weg klik, is het probleem verhopen. ( bij mij dan)
Ik hoop dat Numan een oplossing weet.

beter weergegeven en problemen met verkeerd geplaatste menu's, afbeeldingen of tekst worden verholpen

circe schreef:gaat het over het probleem dat indien je je venstertje vol getypt hebt en je nog wat meer wil zeggen, dat je dan je cursor niet meer vindt en de tekst op en neer wipt?
slechts één oplossing: bovenaan vlak rechts naast de adresbalk staat bij Internet Explorer 8.0 een icoontje met twee blokjes (net stukje papier dat werd doorgescheurd). Als je op deze site komt druk je op dat icoontje en de site wordt "beter weergegeven en problemen met verkeerd geplaatste menus, afbeeldingen of tekst worden verholpen" staat er.
Wel op klikken voordat je je tekst hebt ingetikt want ik heb het idee dat hij die anders weggomt als je op het icoontje drukt.

Pas als ik IE 8 zelfstandig kan installeren ga ik dat doen.

Ik heb ook geen problemen om eerlijk de waarheid te zeggen. Bij mij werkt alles prima. En ik heb het nu over IE 8

IE 8 heeft nog veel sterker de neiging om je pc af te zoeken en zichzelf automatisch elke keer als default browser te kronen.

Keer terug naar Talk to the Moderator
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast