Ariel schreef:Zwartmeer schreef:Die Rutger is eigenlijk best wel goed. Bij deze enkele van zijn inmiddels zeer vele filmpjes die op youtube staan
Dat ben ik met je eens.
Dan krijg je deze als cadeautje!
Ariel schreef:Zwartmeer schreef:Die Rutger is eigenlijk best wel goed. Bij deze enkele van zijn inmiddels zeer vele filmpjes die op youtube staan
Dat ben ik met je eens.

carabo schreef::)
Ik vind Rutger ook geweldig
Zoals hij bv zegt: Eerst even alle pistolen wegleggen... Tegen de president van de HA!
Geen 1 andere interviewer in NL kan dat zo doen

Hoe demoniseer je? Dicht iemand een standpunt toe dat hij niet heeft en val hem daarop aan. Criminoloog prof. Wouter Buikhuisen (1933) overkwam dit in de jaren 70, vergelijkbaar met later Hans Janmaat, Pim Fortuyn en Geert Wilders. De fout van Buikhuisen volgens marxisten: hij zocht naar de biologische factoren van criminaliteit (en misdaad mag volgens hen alleen door maatschappelijke klassenverschillen komen). Mega-research werd afgebroken omdat de wetenschappelijke stand zijn oren liet hangen naar de vileine VN-columnist Piet Grijs en de boosaardige linkse pers. Profieluitzending 1-11-2009 met terugblik, ingekort door de generaal P.Pardon.

carabo schreef::)
Ik vind Rutger ook geweldig
Zoals hij bv zegt: Eerst even alle pistolen wegleggen... Tegen de president van de HA!
Geen 1 andere interviewer in NL kan dat zo doen

Zwartmeer schreef:Ik weet niet of ik dat nou jammer moeten vinden of dat ik blij moet zijn...
Cas schreef:Zwartmeer schreef:Ik weet niet of ik dat nou jammer moeten vinden of dat ik blij moet zijn...
Wees maar blij, want het betekent dat onze zaak nog niet helemaal hopeloos is. Als we nu vechten tegen de Islam kunnen we het nog winnen.

Zwartmeer schreef:carabo schreef::) Er is een vervolg op de Hells Angels:
Zwartmeer schreef:Dat betekent dat het nog steeds vijf voor twaalf is. Ik heb steeds gezegd dat het dat 30 jaar geleden was. En dat het nu al na twaalven is. Maar oke, we moeten altijd positief blijven dus is het vijf voor twaalf!

Former Muslim, Dr. Wafa Sultan expounds in "A God Who Hates" on how Saudi-infiltrated mosques inculcate Jihadist revolution into the minds of domestic Muslims. Her book explains that Islam is different from Judaism and Christianity in seeking social and political control over free peoples - and that it is generally not a religion of peace for non-Muslims and minorities (women, homosexuals, Christians, and Jews) who live in societies it comes to dominate.

Interview with Robert Spencer at the Rally for Rifqa
Columbus, OH
November 16th, 2009

Oct 2001For many, Uzbekistan is an example of how a war on terrorism can be turned into something much more sinister. President Karimov claims to be waging a war on Islamic terrorism; we investigate the claim that he is more often waging a war on his own people.

Keer terug naar Bronnen Centrum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast