<< Main Site >>

S-klasse Turk wordt beetje boos

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.

S-klasse Turk wordt beetje boos

Berichtdoor pd7835 » di nov 03, 2009 1:50 am

Ik moet dit kutland verlaten. Ik heb niets te zoeken in Nederland. Ik moet weg

http://www.dumpert.nl/mediabase/688411/ ... _boos.html

Turk: "Wat een kutvolk zijn jullie. Ik moet die land verlaten.'
Agent: "Mja"

:rolleyes:
pd7835

Re: S-klasse Turk wordt beetje boos

Berichtdoor Ariel » di nov 03, 2009 2:14 am

Ik heb smakelijk moeten lachen om dit filmpje. Tja....Een goeie smoes is nooit weg. Alleen gebruikte hij wel een erg ouwe smoes.."Ik wist niet hoe hard ik reed.." [c045.gif]
Ik vermoed dat de politie deze smoes dagelijks hoort. :laugh1:
Waarschijnlijk heeft deze Turk nog nooit het programma wegmisbruikers gezien, en denkt hij dat hij de enige is die gepakt wordt.
Ariel

Berichtdoor H.Numan » di nov 03, 2009 2:33 am

Dat vond ik altijd erg vermakelijk: Oh, u wist niet hoe hard u reed? Zullen we dat in het verbaal vermelden, meneer? [hypocrite.gif]
Meestal had de geverbaliseerde gelijk door dat dit zijn zaak bepaald niet ten goede zou komen.

Die man had ik waarschijnlijk een Marechaussee speciaal gegeven. Boete wegens belediging van een ambtenaar in functie, boete wegens belediging van een ambtenaar in functie, boete wegens belediging van een ambtenaar in functie, boete wegens belediging van een ambtenaar in functie (elke keer is tikmans), inbeslagname van zijn rijbewijs, volledige controle van zijn auto: bandenspanning, gevarendriehoek, verzekeringspapieren, uitstaande bekeuringen, paspoort, verblifsvergunning, gladde banden, verlichting, ruitenwissers, gordels - gewoon alles.

Plus dat we dat bijzonder nauwgezet (= niet snel) verbaliseren. Ik denk dat ik iets van 2 tot 3 uurtjes nodig zou hebben om meneer te verbaliseren. Daarna neemt mijn collega het wel over.

Maar de tijden? Die zijn verandert. In 1980 zou een Japanse kamikaze niet zo oerend dom zijn om een agent de huid vol te schelden. Vandaag de dag is het gewoon. :question:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
H.Numan

Berichtdoor stropke » di nov 03, 2009 6:33 pm

pd7835 schreef:Ik moet dit kutland verlaten. Ik heb niets te zoeken in Nederland. Ik moet weg

Zag het op "Wegmisbruikers" mijn favoriet program.
En hij zei ook nog: Wij Turken hebben hier nix te zoeken in dit land
Ik dacht toen: Blijf dan weg, wat komt hier eigenlijk doen dan?
En dan is GW een rascist als hij de moslims liever ziet vertrekken? :roll: :roll:
Wat een debiele redenering.
Mo Slim Is Lam
Jezus zegt tot MoSlim: Sta op en wandel
Vlaanderen moslim vrij !!
stropke

Berichtdoor Dhana » di nov 10, 2009 6:07 pm

stropke schreef:
pd7835 schreef:Ik moet dit kutland verlaten. Ik heb niets te zoeken in Nederland. Ik moet weg

Zag het op "Wegmisbruikers" mijn favoriet program.
En hij zei ook nog: Wij Turken hebben hier nix te zoeken in dit land
Ik dacht toen: Blijf dan weg, wat komt hier eigenlijk doen dan?
En dan is GW een rascist als hij de moslims liever ziet vertrekken? :roll: :roll:
Wat een debiele redenering.

Ja, en dan nog de te zielig voor woorden verbeelding dat Nederlanders jaloers zijn op hem zouden zijn vanwege zijn dikke Mercedes. Alsof Nederlandse mannen staan te springen om zo'n kar en dan een vormloze, zielloze en afgerichte voddenlap als vrouw op de koop toe nemen die tijdens autoritten kennelijk heel goed inzetbaar is als waterslavin.

En de politie ziet midden in de nacht dat de inzittenden turken zijn, sterker nog die houden klopjachten op allochtonen, en stellen al het mogelijke in het werk om HEM een loer te draaien alleen maar vanwege ZIJN Mercedes S. Narcisme heet dat, geloof ik.

Gestoord, compleet gestoord.
Wat nooit is betwijfeld, is nooit bewezen.
Denis Diderot
Dhana

Berichtdoor H.Numan » wo nov 11, 2009 1:55 pm

Dat lulverhaaltje doet al jaren de rondte. Toen ik bij God's eigen wapen diende waren het ook de turken die klaagden dat wij uitsluitend turkenbakken controleerden. Een (heel kort) onderzoek(je) toonde vlotjes aan dat zulks niet het geval was. We keken naar auto's die er oud en versleten uit zagen. Op z'n afstand kan je echt niet zien wie er in zit. Tja, dat waren meestal turken. Maar dat was hooguit een bonus. Een Nederlander zou ik exact hetzelfde behandeld hebben. We stonden daar niet om turken te stressen maar om de verkeersveiligheid te bevorderen. (Boete quota's bestonden nog niet, gelukkig.)
dan dooft het licht….
Anoniem
H.Numan

Berichtdoor stropke » wo nov 11, 2009 3:53 pm

H.Numan schreef:Dat lulverhaaltje doet al jaren de rondte. Toen ik bij God's eigen wapen diende waren het ook de turken die klaagden dat wij uitsluitend turkenbakken controleerden. Een (heel kort) onderzoek(je) toonde vlotjes aan dat zulks niet het geval was. We keken naar auto's die er oud en versleten uit zagen. Op z'n afstand kan je echt niet zien wie er in zit. Tja, dat waren meestal turken. Maar dat was hooguit een bonus. Een Nederlander zou ik exact hetzelfde behandeld hebben. We stonden daar niet om turken te stressen maar om de verkeersveiligheid te bevorderen. (Boete quota's bestonden nog niet, gelukkig.)

Waart gij bij de Flikken ofzo?
Mo Slim Is Lam
stropke

Berichtdoor H.Numan » do nov 12, 2009 1:52 am

Nee. Ik heb gediend bij het Wapen der Koninklijke Marechaussee.
Bij jullie bekend als de Rijkswacht.
dan dooft het licht….
Anoniem
H.Numan

Berichtdoor stropke » do nov 12, 2009 10:08 am

H.Numan schreef:Nee. Ik heb gediend bij het Wapen der Koninklijke Marechaussee.
Bij jullie bekend als de Rijkswacht.

Mwa, toch onder de algemene noemer "Flikken".
Dus vandaar da we mekaar goe verstaan. Zal u ff een pm sturen. :smile:
Maar de rijkswacht bestaat dus niet meer en is de federale politie geworden. Hum militaire status is vervallen, maar de mentaliteit hebben ze nog. Vandaar sosms nog de rivalitiet tussen de lokale en federale, en soms moeilijke samenwerking.
En dan speelt het communotaire nog mee ook, zie de betoging van Vlaams Belang en aanpak van de politie ertegen eertijds in Brussel met de islamofile burgemeester.
Maar das onderwerp buiten dees draad.
Mo Slim Is Lam
stropke

Keer terug naar Samenleving & Integratie