<< Main Site >>

Moslima's in burka eten spaghetti

Een plek waar al onze leden bij elkaar kunnen komen voor een praatje,een drankje of een kopje munt thee.

Moslima's in burka eten spaghetti

Berichtdoor Vrijdenker » ma nov 02, 2009 6:00 pm

Vrijdenker

Re: Moslima's in burka eten spaghetti

Berichtdoor circe » di nov 03, 2009 12:15 pm

Nu dacht ik serieus waar dat dit een opname voor een soort "Verborgen Camera" was, maar ik zie op Youtube dat het deel uitmaakt van een hele serie restaurant-clips uit DUBAI.

Dit is dus pure ERNST????? :laugh1: worthy:
Waarom is iemand die gelooft in ontvoeringen door aliens een labiele idioot, en is iemand die gelooft dat er 72 maagden in het hiernamaals op hem liggen te wachten, een godvruchtig persoon wiens overtuiging moet 'gerespecteerd' worden? (pdw)
KLIK HIER
circe

Berichtdoor Dutch » di nov 03, 2009 1:28 pm

Ja, dit gebeurt écht hoor !
Heb in Egypte bij de MacDonald's zwaar gesluierde en gehandschoende moslima's frietjes met mayo en ketchup en hamburgers naar binnen zien spelen, wél iets makkelijker dan spaghetti maar toch nog een vettige en onsmakelijke bedoening. Ik vraag me af hoe ze er onder die gezichtsbedekking uitzien na de maaltijd ???

Deze vrouwen en meisjes zijn gewoon hilarisch.

Nota : voor een moslim is een buitenshuis etende vrouw zwaar sexy...ze doet iets met haar mond zie je :knorrie:
Dutch

Berichtdoor Mahalingam » di nov 03, 2009 3:30 pm

Ik moest bij het bekijken ook even denken aan kleine kindertjes met een slabbetje voor.
Deze vrouwen hebben hun slabbetje duidelijk te hoog zitten.
Er zijn makkelijk schoon te maken slabbetjes met teflon coating (en zilverbehandeling tegen bacterien.).
Ik zie een gat in de markt: van die zwarte niqab mondlappen maken met aan de binnenkant Teflon coating. Dat lijkt mij een vrouwvriendelijke daad.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam

Berichtdoor Paul » di nov 03, 2009 10:14 pm

Wat dachten jullie van een trechter , zo door de opening de mond in . Kunnen ze er ook zo de hete soep achteraan gooien :evil:
Sla nooit naar de hand die u voed
Sla nooit naar de hand die voor uw uitkering werkt
Paul

Keer terug naar FFI Nederlands Café & The Humour Lounge