Dhana schreef:Van Yassine hoef je niets aan te trekken. Die heeft geprobeerd hier een paar dagen de boel op stelten te zetten, maar we hebben hem met z'n allen voor je afgedroogd.
Fijn dat je weer iets hebt laten horen. Ik, en ik ben ervan overtuigd iedereen hier, denk vaak aan je. Ik kan me alleen bj Ariel aansluiten en je aanmoedigen je dochter te blijven omhelsen. Misschien dat het allemaal onzin is, maar wie weet ook niet. Zet een foto van haar neer in de huiskamer van de periode dat ze op haar best was. En brandt er iedere avond een kaarsje bij als symbool voor het licht dat je haar zo gunt. En bedenk dat liefde altijd sterker is dan al het andere in dit ondermaanse.
Warme groet,
Dhana
Dutch schreef:Jouw dochter heeft doffe ogen omdat ze niet gelukkig is diep in zichzelf, ze klampt zich vast aan sprankjes geluk zoals bvb de baby maar waarschijnlijk is haar leven zeer zwaar en helemaal niet gelukkig...

circe schreef:Als moeder wéét je wanneer je kind niet gelukkig is, zeker als je ziet dat haar ogen dof staan.
Door het nog eens te vragen ga je geen andere informatie krijgen: ze zal het waarschijnlijk toch ontkennen, terwijl jij als moeder wéét dat het niet zo is. Haar daarop aanspreken is dus vragen om belogen te worden vrees ik.
circe schreef:Ik zou het over de baby hebben en er plannetjes over maken. Hoe dikwijls ze naar oma gaat komen (of oma naar hen), samen naar.... (vul in). Kortom alle gewone dingen die oma's met hun dochters doen als er kleinkinderen zijn. Ook komen helpen natuurlijk
circe schreef: Dààr zou ik op springen van voordat het kind geboren is. Als het een zoontje is en je bent niet snel genoeg heb je geen kans meer vrees ik.
circe schreef:Je hebt geen enkele concurrentie met haar schoonmoeder als het kind geboren is! Voor mijn part trek je een tijdje bij hen in "om de moeder te ondersteunen"!
Wat bedoel je daar precies mee Circe?

elisabeth schreef:Dank je,
Maar hoe kan ik daar nu op inspringen vóór dat het geboren wordt?

Indien de erkenning bij of na de geboorteaangifte plaatsvindt, dan kan dat gevolgen hebben voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Sinds 1 april 2003 is de Rijkswet op het Nederlanderschap gewijzigd.
Als de erkenner de Nederlandse nationaliteit heeft en de moeder een andere nationaliteit, dan kan het kind pas na drie jaar, onder bepaalde voorwaarden, de Nederlandse nationaliteit aanvragen.

Ariel schreef:Indien de erkenning bij of na de geboorteaangifte plaatsvindt, dan kan dat gevolgen hebben voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Sinds 1 april 2003 is de Rijkswet op het Nederlanderschap gewijzigd.
Als de erkenner de Nederlandse nationaliteit heeft en de moeder een andere nationaliteit, dan kan het kind pas na drie jaar, onder bepaalde voorwaarden, de Nederlandse nationaliteit aanvragen.
Dit is belangrijk. Je dochter MOET dit weten Elisabeth als ze toch besluit om hem het kind te laten erkennen. . Je moet haar wijsmaken dat dit een enorme toestand teweeg brengt, en dat het zelf mogelijk is dat het kind NOOIT de de Nederlandse nationaliteit krijgt.
Ik weet niet of dat waar is wat ik nu zeg, maar het is beter als het kind alleen op haar naam staat. Dit in verband dat als het ooit mis gaat met hun relatie, en als hij dan besluit om het kind naar zijn land te brengen.

Ariel schreef:Wat Dutch bedoelt is dat als de baby geboren wordt, jij daar een poosje moet gaan logeren Elisabeth. En als dat niet kan moet je daar hele dagen op bezoek gaan. Jij moet in het begin het huishouden overnemen als dat kan.
Ik weet dat dat hier niet de gewoonte is, maar in Islamitische gezinnen is dat wel heel normaal.
Keer terug naar Welkom nieuwe forummers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast