<< Main Site >>

Help!! mijn dochter is moslim

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Berichtdoor Ariel » vr sep 11, 2009 10:18 pm

Gelieve on topic te blijven. Dit topic is van Elisabeth, en het nieuwe topic van Yassine staat hier.

viewtopic.php?f=28&t=15330
Ariel

Berichtdoor Yassine S » vr sep 11, 2009 10:26 pm

hahaha ^^ als ik erom vraag meerdere keren gaat iedereen rustig verder, maar nu besluit je ineens er een eind aan te maken? ^^
achja, khoop dat ik snel reactie van haar krijg :)
Suffering is a Gift
~In it is hidden Mercy.
Yassine S

Berichtdoor elisabeth » do sep 24, 2009 12:27 pm

@Yassine, Niet lachen, niet praten over wat je bezig houd, geen muziek , geen film, geen boeken, mijn dochter is op deze manier mijn dochter niet meer, zij LEEFT niet meer, sinds ze moslim is en dat vind IK zorgelijk.

@ ariel, dank je!

Wederom bij mijn dochter geweest, zij is nu voor 3 weken naar India, haar zwager gaat trouwen. Ik heb ze voor, na die tijd uitgenodigd om hun verhalen, van de bruiloft, te vertellen bij mij thuis. Ik ben heel erg benieuwd of dat gaat gebeuren. Dat zou betekenen dat ik met mijn schoonzoon weer eens een gesprekje kan hebben, en dat hij zich niet verstopt in de slaapkamer. Ik heb hem wederom niet kunnen aanschouwen, dus weer geen woord van hem gehoord.
Mijn dochter en ik hebben het wel gezellig gehad, als we het over haar baby hebben dan zie ik even glans in haar ogen, voor de rest staan haar ogen dof, ik blijf mij zorgen hierover maken. Echt een gesprek nog niet met haar kunnen voeren, wie weet een volgende keer.
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor Ariel » do sep 24, 2009 12:46 pm

Mijn god meisje. Wat heb ik met je te doen. Hou haar vast Elisabeth. Laat haar niet los, en hou haar heel goed in de gaten.
Doffe ogen voorspellen weinig goeds volgens mij. . Ik wil je niet bang maken, maar…
Ik hoop van ganser harte dat haar die 3 weken India niet zullen bevallen. Waarschijnlijk hoor je er niks van behalve dat het leuk was, maar ik hoop dat je door haar verhalen heen kan lezen.
Heel veel sterkte toegewenst.
Ariel

Berichtdoor Dhana » do sep 24, 2009 9:52 pm

Van Yassine hoef je niets aan te trekken. Die heeft geprobeerd hier een paar dagen de boel op stelten te zetten, maar we hebben hem met z'n allen voor je afgedroogd.

Fijn dat je weer iets hebt laten horen. Ik, en ik ben ervan overtuigd iedereen hier, denk vaak aan je. Ik kan me alleen bj Ariel aansluiten en je aanmoedigen je dochter te blijven omhelsen. Misschien dat het allemaal onzin is, maar wie weet ook niet. Zet een foto van haar neer in de huiskamer van de periode dat ze op haar best was. En brandt er iedere avond een kaarsje bij als symbool voor het licht dat je haar zo gunt. En bedenk dat liefde altijd sterker is dan al het andere in dit ondermaanse.

Warme groet,

Dhana
Wat nooit is betwijfeld, is nooit bewezen.
Denis Diderot
Dhana

Berichtdoor elisabeth » di sep 29, 2009 1:18 pm

Dhana schreef:Van Yassine hoef je niets aan te trekken. Die heeft geprobeerd hier een paar dagen de boel op stelten te zetten, maar we hebben hem met z'n allen voor je afgedroogd.

Fijn dat je weer iets hebt laten horen. Ik, en ik ben ervan overtuigd iedereen hier, denk vaak aan je. Ik kan me alleen bj Ariel aansluiten en je aanmoedigen je dochter te blijven omhelsen. Misschien dat het allemaal onzin is, maar wie weet ook niet. Zet een foto van haar neer in de huiskamer van de periode dat ze op haar best was. En brandt er iedere avond een kaarsje bij als symbool voor het licht dat je haar zo gunt. En bedenk dat liefde altijd sterker is dan al het andere in dit ondermaanse.

Warme groet,

Dhana

Dank je Dhana,

Ppfft, i k zie door mijn tranen de tekst bijna niet meer.

Er hangt hier in de kamer een foto waarop ze blij is en haar ogen stralen, ik kijk er veel naar, goed idee om een kaarsje te branden, dank je wel
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor Dutch » di sep 29, 2009 7:39 pm

Lieve Elisabeth,
Ook ik denk vaak aan jou en ik leef met je mee zoals iedereen hier trouwens.
Jouw dochter heeft doffe ogen omdat ze niet gelukkig is diep in zichzelf, ze klampt zich vast aan sprankjes geluk zoals bvb de baby maar waarschijnlijk is haar leven zeer zwaar en helemaal niet gelukkig... Toch heeft ze dat zo zelf gewild Elisabeth. Laat haar de tijd om zelf in te zien dat ze zo niet verder kan...dat kan kort of lang duren, met de baby op komst denk ik dat het ware inzicht nog even uitgesteld zal worden...spijtig genoeg.
Laat haar niet los, blijf haar omarmen, laat haar voelen dat ze een deel is van jezelf en jouw familie, dat zal het makkelijker maken om op een dag terug te keren...
Moed houden en niet vergeten ook voor jezelf te leven!
Dutch

Berichtdoor elisabeth » vr okt 02, 2009 11:43 am

Dutch schreef:Jouw dochter heeft doffe ogen omdat ze niet gelukkig is diep in zichzelf, ze klampt zich vast aan sprankjes geluk zoals bvb de baby maar waarschijnlijk is haar leven zeer zwaar en helemaal niet gelukkig...

Dat is ook mijn gevoel Dutch!

Komende week komt ze weer terug uit India, de bruiloft omschreef ze in haar smsje als lang en saai, misschien mag ik het niet zeggen maar ik was hier wel blij om. Tuurlijk heb ik liever dat ze geniet (volgens mij doet ze dat trouwens al heel lang niet meer!), maar dit keer heb ik er geen moeite mee, ik had het gevoel, dat ik haar daardoor iets naar mij (ons) toe voelde komen, zeg maar.

In principe heb ik met haar afgesproken dat zij (met zijn tweeen ) nu naar mij zouden toe komen. Maar op de een of andere manier wil ik haar toch komende week al zien. (Het duurt mij anders te lang zeg maar, ben ik bang voor).

Ik heb wat tips gekregen om aan haar te vragen, of ze deze keer wel iets van het land heeft gezien, of de familie haar heeft meegenomen naar bijzonderheden ed., die ze haar graag wilden laten zien (het is soms triest met mij gesteld, ik kom gewoon niet meer op de gewoonste dingen, die ik haar kan vragen)

Nu zei mijn zoon, misschien is het beter als je wat later op de dag naar haar toe gaat, bv 15.00u of 16.00u, hij werkt meestal 'savonds misschien is ze dan wat openhartiger, dan dat ze weet dat hij in de slaapkamer verblijft. Dat vond ik ook wel een goed punt.

Nu vraag ik mij af, ik heb een half jaar geleden al eens gezegd dat ik haar ogen zo dof vond staan, ben je wel echt gelukkig?
Zou ik dat nu weer aan haar kunnen vragen, of kan ik dat beter niet doen.
Ook heb ik een krantenknipsel van "De Uitverkorene" van Fayza Oum'Hamed, uitgeknipt, dit gaat over een vrouw die 6 jaar "opgesloten" heeft gezeten in Amsterdam, kan ik haar dat laten lezen en zeggen dat ik mij zorgen maak om haar.

Zo heb ik ook nog een ander knipsel gekregen, waarin het uiteindelijk helemaal faliekant misloopt met dat meisje. Zelf vind ik het een heel heftig artikel, ben mij er tevens van bewust dat het écht gebeurd is, maar ben ik erg naief als ik hier nog niet aan wil denken,(alhoewel het heel goed in mijn hooofd vast zit), en het lijkt mij ook niet goed om haar té overladen.

Of moet ik, toch maar weer proberen (dat moet je natuurlijk altijd) het gewoon gezellig te houden. Ik weet ik moet voorzichtig met haar zijn.

Wat is wijsheid, wat is verstandig!?
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor circe » vr okt 02, 2009 12:11 pm

Als moeder wéét je wanneer je kind niet gelukkig is, zeker als je ziet dat haar ogen dof staan.
Door het nog eens te vragen ga je geen andere informatie krijgen: ze zal het waarschijnlijk toch ontkennen, terwijl jij als moeder wéét dat het niet zo is. Haar daarop aanspreken is dus vragen om belogen te worden vrees ik.

Ik zou het over de baby hebben en er plannetjes over maken. Hoe dikwijls ze naar oma gaat komen (of oma naar hen), samen naar.... (vul in). Kortom alle gewone dingen die oma's met hun dochters doen als er kleinkinderen zijn. Ook komen helpen natuurlijk (hier in Belgie mogen pas bevallen marokkaanse vrouwen zelfs op kosten van de ziekenkas gedurende ANDERHALF JAAR naar hun moeder in marokko..... en mogen ze nadien op bezoek bij de koning... jaja, zie de affaire naima en de hoofddoekjesaffaire van Remmery).
Wat ik maar wou zeggen: jonge moeders MOETEN constant met hun eigen moeder bezig zijn met de kleine! (ik vrees dat indische vaders nog niet zover zijn dat ze flesjes geven en pampers verversen). Dààr zou ik op springen van voordat het kind geboren is. Als het een zoontje is en je bent niet snel genoeg heb je geen kans meer vrees ik.

Je hebt geen enkele concurrentie met haar schoonmoeder als het kind geboren is! Voor mijn part trek je een tijdje bij hen in "om de moeder te ondersteunen"!
Je dochter zal haar ongelijk nooit toegeven, maar het kindje kan wel als bliksemafleider dienen zodat je haar via het kindje uit de benarde situatie kan halen.
Laatst bijgewerkt door circe op vr okt 02, 2009 12:39 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Waarom is iemand die gelooft in ontvoeringen door aliens een labiele idioot, en is iemand die gelooft dat er 72 maagden in het hiernamaals op hem liggen te wachten, een godvruchtig persoon wiens overtuiging moet 'gerespecteerd' worden? (pdw)
KLIK HIER
circe

Berichtdoor elisabeth » vr okt 02, 2009 12:25 pm

circe schreef:Als moeder wéét je wanneer je kind niet gelukkig is, zeker als je ziet dat haar ogen dof staan.
Door het nog eens te vragen ga je geen andere informatie krijgen: ze zal het waarschijnlijk toch ontkennen, terwijl jij als moeder wéét dat het niet zo is. Haar daarop aanspreken is dus vragen om belogen te worden vrees ik.

Ja precies, dank je Circe, eigenlijk was ik daar ook bang voor, ze zal het ontkennen, je wil dat natuurlijk voor je moeder niet weten.

circe schreef:Ik zou het over de baby hebben en er plannetjes over maken. Hoe dikwijls ze naar oma gaat komen (of oma naar hen), samen naar.... (vul in). Kortom alle gewone dingen die oma's met hun dochters doen als er kleinkinderen zijn. Ook komen helpen natuurlijk

Ik heb inderdaad op mijn werk al laten weten, dat ik misschien eind december mijn vakantie dagen wilde op nemen, omdat mijn dochter moet bevallen.

circe schreef: Dààr zou ik op springen van voordat het kind geboren is. Als het een zoontje is en je bent niet snel genoeg heb je geen kans meer vrees ik.

Wat bedoel je daar precies mee Circe?

circe schreef:Je hebt geen enkele concurrentie met haar schoonmoeder als het kind geboren is! Voor mijn part trek je een tijdje bij hen in "om de moeder te ondersteunen"!

Klopt, dat is inderdaad mijn voordeel. Misschien niet zo'n gek idee, om haar even bij te staan.
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor circe » vr okt 02, 2009 12:37 pm

Wat bedoel je daar precies mee Circe?

Als het een zoontje is zal papa zich snel voor het kind gaan interesseren. Dochtertjes zijn niet interessant.

Ik ken een vlaams meisje dat met een pakistaan huwde. Ze kregen twee zoontjes en een dochtertje. Daar ging het zelfs zover dat het dochtertje constant bij de (groot)moeder werd ondergebracht want vader vond er maar niks aan! Enkel de zoontjes werden door hem als "volwaardige kinderen" beschouwd. Uiteraard is het koppel na een tijdje gescheiden. Ik weet niet meer hoe het verder met de kinderen is verlopen.
Waarom is iemand die gelooft in ontvoeringen door aliens een labiele idioot, en is iemand die gelooft dat er 72 maagden in het hiernamaals op hem liggen te wachten, een godvruchtig persoon wiens overtuiging moet 'gerespecteerd' worden? (pdw)
KLIK HIER
circe

Berichtdoor elisabeth » vr okt 02, 2009 12:42 pm

Dank je,

Maar hoe kan ik daar nu op inspringen vóór dat het geboren wordt?
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor circe » vr okt 02, 2009 1:03 pm

elisabeth schreef:Dank je,

Maar hoe kan ik daar nu op inspringen vóór dat het geboren wordt?

neenee, dat bedoel ik niet. je moet je positie als onmisbare oma sowieso strak veilig stellen voordat het kind geboren wordt, of het nu een jongetje of meisje wordt. maar ik bedoel vooral dat je héél alert zal moeten zijn en je oma-positie extra strak moet in het oog houden als het een jongetje is.
KLIK HIER
circe

Berichtdoor Dutch » vr okt 02, 2009 6:09 pm

Elisabeth, laat je dochter maar even, door haar op andere "gevallen" te wijzen zal ze toch niet toegeven dat ze ongelukkig is, het hoogstens nog wat langer ontkennen...
Wél ben ik het met Circe eens dat je heel present moet zijn in het leven van je dochter, als toekomstige oma dien je haar bij te staan, dat soort verhaal kent haar man vast wel van in Pakistan waar de geboorte van een kind uitsluitend vrouwenzaak is. Gelijk consolideer jij je positie zeg maar, dat zal je later goed van pas komen. Dus bij je dochter tijdelijk intrekken na de geboorte is een goed idee, het zal hem op de zenuwen werken en je dochter zal het als prima steun ervaren en appreciëren. Trouwens in moslimlanden blijven pas bevallen vrouwen doorgaans zo"n 40 dagen in huis en zelfs een deel van de dag in bed en worden ze door familieleden opgevangen, dus dat moet kunnen voor hem. Het zal hem wel flink gaan tegensteken, wees daarop voorbereid, en uiteindelijk zal jouw dochter toch wel niet verder kunnen hebben dat hij jou afvalt tegenvover haar, wees daarvan zeker.
Blijf dus voor je dochter een "brug" naar de "normale" wereld, hoe moeilijk ook, want haar redding zal er uiteindelijk van afhangen.
Goede moed Elisabeth en mijn gedachten zijn vaak bij jou...
Dutch

Berichtdoor circe » vr okt 02, 2009 8:49 pm

dan nu even de officiele rompslomp onder ogen houden:

Zijn ze nu officieel voor de Nederlandse wet gehuwd of niet?

indien niet: dan zou het kind normaliter ENKEL op naam van de moeder moeten staan, zeker als hij hier niet legaal aanwezig is

indien hij illegaal is: laat hem vooral niet officieel registreren als vader

boodschap is: ZWIJGEN ALS VERMOORD

Gevonden op de site van Alkmaar (moet toch geldig zijn voor héél Nederland neem ik aan?)

Erkenning kind:

http://www.alkmaar.nl/gemeente/webcms/s ... 2641.shtml

Om ZONDER HUWELIJK kinderen te erkennen volgens de Nederlandse Wet zijn de volgende stappen nodig:

[quote]Niet gehuwd
Indien de ouders niet gehuwd zijn, kan de man het kind erkennen. Indien een kind door erkenning in familierechtelijke betrekking tot de vader komt te staan, houdt het de geslachtsnaam van de moeder, tenzij de moeder en de erkenner ter gelegenheid van de erkenning gezamenlijk verklaren dat het kind de geslachtsnaam van de vader zal hebben. Deze verklaring dient dan te worden opgenomen in de akte van erkenning.

Voor de erkenning zijn er de volgende mogelijkheden:

- Erkennen tijdens de zwangerschap (erkenning van de ongeboren vrucht)
U kunt bij de ambtenaar van de burgerlijke stand een akte van erkenning ongeboren vrucht laten opmaken. Daarin wordt het volgende vastgelegd:
- de gegevens van de moeder
- de gegevens van de erkenner
- de keuze van de achternaam

- Erkennen tijdens de geboorteaangifte
Indien u bij de geboorteaangifte de erkenning doet en u wilt kiezen voor de achternaam van de vader, dan dienen beide ouders persoonlijk bij de aangifte aanwezig te zijn. De erkenning geldt vanaf de geboorteaangifte, maar niet vanaf het tijdstip van de geboorte.

- Erkennen na de geboorteaangifte
Indien u na de geboorteaangifte de erkenning doet, dan dienen beide ouders persoonlijk bij de afspraak aanwezig te zijn. Betreft het de erkenning van een kind van 12 jaar of ouder, dan dient het kind ook mee te komen bij de afspraak.
De erkenning geldt vanaf de datum van erkenning en werkt dus niet terug tot de geboorte.

Belangrijk bij het erkennen tijdens en na de geboorteaangifte
Indien de erkenning bij of na de geboorteaangifte plaatsvindt, dan kan dat gevolgen hebben voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Sinds 1 april 2003 is de Rijkswet op het Nederlanderschap gewijzigd.
Als de erkenner de Nederlandse nationaliteit heeft en de moeder een andere nationaliteit, dan kan het kind pas na drie jaar, onder bepaalde voorwaarden, de Nederlandse nationaliteit aanvragen.

Gezag
Indien de ouders niet gehuwd zijn, dan krijgt de moeder van rechtswege het gezag. Voor de erkenner geldt dat er een verzoek bij de rechtbank ingediend kan worden om gezamenlijk ouderlijk gezag aan te vragen.
Een brochure over ‘Gezag, omgang en informatie’ kunt u opvragen via http://www.postbus51.nl

(..)
BELANGRIJK:

Het erkennen
In principe kan iedere Nederlandse man erkennen. Als de man niet de Nederlandse nationaliteit bezit, dan kan de ambtenaar van de burgerlijke stand voor u nakijken of erkenning mogelijk is en welke documenten u dan dient te overleggen.
KLIK HIER
circe

Berichtdoor Ariel » vr okt 02, 2009 9:02 pm

Indien de erkenning bij of na de geboorteaangifte plaatsvindt, dan kan dat gevolgen hebben voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Sinds 1 april 2003 is de Rijkswet op het Nederlanderschap gewijzigd.
Als de erkenner de Nederlandse nationaliteit heeft en de moeder een andere nationaliteit, dan kan het kind pas na drie jaar, onder bepaalde voorwaarden, de Nederlandse nationaliteit aanvragen.

Dit is belangrijk. Je dochter MOET dit weten Elisabeth als ze toch besluit om hem het kind te laten erkennen. . Je moet haar wijsmaken dat dit een enorme toestand teweeg brengt, en dat het zelf mogelijk is dat het kind NOOIT de de Nederlandse nationaliteit krijgt.
Ik weet niet of dat waar is wat ik nu zeg, maar het is beter als het kind alleen op haar naam staat. Dit in verband dat als het ooit mis gaat met hun relatie, en als hij dan besluit om het kind naar zijn land te brengen.
Ariel

Berichtdoor circe » vr okt 02, 2009 9:05 pm

Ariel schreef:

Dit is belangrijk. Je dochter MOET dit weten Elisabeth als ze toch besluit om hem het kind te laten erkennen. . Je moet haar wijsmaken dat dit een enorme toestand teweeg brengt, en dat het zelf mogelijk is dat het kind NOOIT de de Nederlandse nationaliteit krijgt.
Ik weet niet of dat waar is wat ik nu zeg, maar het is beter als het kind alleen op haar naam staat. Dit in verband dat als het ooit mis gaat met hun relatie, en als hij dan besluit om het kind naar zijn land te brengen.

neenee Ariel, dit gaat over de situatie waarbij VADER Nederlander is, en moeder niet.

In het geval van Elisabeth is moeder Nederlandse, maar vader niet. Het kind zal sowieso Nederlands nationaliteit hebben, maar indien vader het erkent heeft die ook rechten. Als je zwijgt en hij erkent het niet heeft de vader géén rechten. Zo bezie ik het althans.

Als hij meent dat door te huwen op islamitische wijze (buiten de Nederlandse wet), hij alle rechten kan opeisen, dan moet het ventje het zelf maar ondervinden!
KLIK HIER
circe

Berichtdoor elisabeth » vr okt 02, 2009 10:10 pm

@ dutch, dank je! Ik hoop dat het gaat lukken, het zal wel geen 40 dagen worden, maar ik heb nog wel wat vakantie te goed. Ik zal haar blijven omarmen, en inderdaad ik kan beter niet te veel zeggen, soms wil je dat zo graag.

@Ariel en Circe, Voor zover ik weet zijn ze nog steeds niet getrouwd voor de wet. En inderdaad mijn dochter is nederlandse en hij niet. Ik praat niet meer over erkennen en gezag!
Ik heb in elk geval mijn andere kinderen hierover ook ingelicht, ik zal het nog een keer met ze doornemen. Ik hoop dat hij niet zo snugger is, en laat mijn dochter dus ook in die waan.

Ik zal blij zijn als ze weer in Nederland zijn, ppfftt...
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor elisabeth » vr okt 02, 2009 10:13 pm

Nog eventjes een vraagje, het woordje present is verschillende keren gevallen, bedoelen jullie daarmee misschien dat ik veel aanwezig moet zijn bij mijn dochter?
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor Ariel » vr okt 02, 2009 11:18 pm

Wat Dutch bedoelt is dat als de baby geboren wordt, jij daar een poosje moet gaan logeren Elisabeth. En als dat niet kan moet je daar hele dagen op bezoek gaan. Jij moet in het begin het huishouden overnemen als dat kan.

Ik weet dat dat hier niet de gewoonte is, maar in Islamitische gezinnen is dat wel heel normaal.
Ariel

Berichtdoor elisabeth » za okt 03, 2009 9:31 am

Ariel schreef:Wat Dutch bedoelt is dat als de baby geboren wordt, jij daar een poosje moet gaan logeren Elisabeth. En als dat niet kan moet je daar hele dagen op bezoek gaan. Jij moet in het begin het huishouden overnemen als dat kan.

Ik weet dat dat hier niet de gewoonte is, maar in Islamitische gezinnen is dat wel heel normaal.

Oké dank je, nu weet ik dat ik het goed begrijp, ik zal zo veel doen als maar mogelijk is, dat is een ding wat zeker is.
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Berichtdoor Dutch » wo okt 21, 2009 9:30 am

Elisabeth, in de moslimwereld is een kind krijgen en alles daaromheen uitsluitend vrouwenzaak. De kersverse moeder wordt door de vrouwen uit de familie verzorgd, voortdurend omringd, ze wonen tijdelijk bij haar in en doen et huishhouden in haar plaats. Dit alles gedurende minstens 40 dagen, de periode dat haar man haar niet mag aanraken en ze dient te herstellen.
Ook is het zo dat het doodnormaal en gebruikelijk is dat de moeder om het even wanneer het haar uitkomt komt logeren, doe dat dus zoveel je kan, zelfs als je daarvoor op een matras in de woonkamer moet slapen. Dat doen zij ook.
Stel je positie als moeder, grootmoeder en schoonmoeder zoveel mogelijk veilig door moslimgebruiken toe te passen!!!
Zo doen ze het in zijn thuisland ook. Aangezien je duidelijk nogal ver van je dochter woont is het niet meer dan normaal dat je blijft logeren! Doe jezelf respecteren als oudere vrouw en moeder, haal desnoods tegenover je dochter en schoonzoon de koran erbij..."het paradijs ligt onder de voeten van de moeders"!!!!!!
Goede moed lieve Elisabeth, ik denk veel aan jou.
Dutch

Berichtdoor elisabeth » vr okt 23, 2009 1:04 pm

Dank je wel Dutch!

Mijn dochter is inmiddels gelukkig weer terug uit Inda, een hele opluchting!!
Ook lijkt ze weer iets blijer dan daarvoor.
Ze is gelukkig bij mijn dochter langs geweest om de film (die ze zelf besteld had) bij haar te gaan kijken. Hier bij mij is ze nog niet geweest, ik was hier al bang voor dat dit wel even op zich zou laten wachten. Dus toen ze terug was uit India, ben ik de volgende dag naar haar toe gegaan. Dat was erg gezellig, ze vertelde veel over India, maar was blij weer thuis te zijn. Hij was niet thuis, hij moest niet werken, maar was toch even op zijn werk gaan kijken. Halverwege mijn bezoek belde hij even, maar nadat ik een uur later weg ging was hij nog steeds niet terug. (ik kan er niet om treuren :) )

Ik heb weer aangeboden om te helpen bij de babyuitzet, maar dat hoefde niet, ze zou het gaan redden.......
Als er iets is, kan ze me altijd bellen heb ik weer afgesproken met haar.
lieve groetjes,
elisabeth
elisabeth

Vorige

Keer terug naar Welkom nieuwe forummers