De verdwijning van Younes
Sinds maandagochtend 26 oktober wordt in de buurt van Komen-Waasten koortsachtig gezocht naar de vermistje Younes Jratlou. Het jongetje verdween zondagnacht. De grootscheepse zoekacties leverden voorlopig nog geen enkel spoor op.
Zondagnacht 25/10
De 65-jarige Mohamed 'Manito' Jratlou en zijn vrouw hebben een hevige ruzie in hun woning in Komen-Waasten, een faciliteitengemeente in de provincie Henegouwen, vlakbij de grens met West-Vlaanderen en Frankrijk. De vrouw krijgt daarbij enkele rake klappen en er sneuvelt een slaapkamerraam. Op het moment van de ruzie zijn hun twee kinderen, de 4-jarige Younes en zijn 8-jarige broertje, aanwezig in het huis.
Maandag 26/10 - 6 uur
Maandagochtend om 6 uur stapt Mohamed Jratlou het politiecommissariaat in Komen binnen om te melden dat zijn jongste zoontje verdwenen is. De gepensioneerde Marokkaanse trambestuurder weet niet precies wanneer de jongen met de bruine krullen aan zijn aandacht is ontsnapt. 'Vannacht', stamelt hij. 'Maar het uur weet ik niet. Want mijn vrouw en ik hebben Younes zelf al gezocht.'
De moeder van Younes bevestigt dat verhaal. Volgens de 42-jarige Marokkaanse had ze zondagnacht een zwaar conflict met haar echtgenoot. 'Dat moet om 1.30 uur geweest zijn. Daarna ben ik even naar buiten geweest. Toen ik terug binnen kwam, was Younes al weg.'
De 8-jarige broer van Younes verklaart aan de agenten dan weer dat hij zijn jongere broertje tijdens de ruzie van zijn ouders alleen het huis zag verlaten...enz
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 102009_029
En dat is weer typisch een islam huwelijk, zie leeftijdverschil van ouders: 64 en 42 verschil van 22jaar.
Het kind kon zijn kleinzoon wel zijn en als zijn vrouw 22 was dan was hij 44jaar.
Als een 44jarige achter eentje van 22 zit te vissen wordt die hier aangesproken.
Hopelijk vinden ze die kleine nog levend terug.