<< Main Site >>

De verdwijning van Younes

Berichtdoor stropke » di nov 03, 2009 6:41 pm

Sinds maandagochtend 26 oktober wordt in de buurt van Komen-Waasten koortsachtig gezocht naar de vermistje Younes Jratlou. Het jongetje verdween zondagnacht. De grootscheepse zoekacties leverden voorlopig nog geen enkel spoor op.

Zondagnacht 25/10

De 65-jarige Mohamed 'Manito' Jratlou en zijn vrouw hebben een hevige ruzie in hun woning in Komen-Waasten, een faciliteitengemeente in de provincie Henegouwen, vlakbij de grens met West-Vlaanderen en Frankrijk. De vrouw krijgt daarbij enkele rake klappen en er sneuvelt een slaapkamerraam. Op het moment van de ruzie zijn hun twee kinderen, de 4-jarige Younes en zijn 8-jarige broertje, aanwezig in het huis.

Maandag 26/10 - 6 uur

Maandagochtend om 6 uur stapt Mohamed Jratlou het politiecommissariaat in Komen binnen om te melden dat zijn jongste zoontje verdwenen is. De gepensioneerde Marokkaanse trambestuurder weet niet precies wanneer de jongen met de bruine krullen aan zijn aandacht is ontsnapt. 'Vannacht', stamelt hij. 'Maar het uur weet ik niet. Want mijn vrouw en ik hebben Younes zelf al gezocht.'

De moeder van Younes bevestigt dat verhaal. Volgens de 42-jarige Marokkaanse had ze zondagnacht een zwaar conflict met haar echtgenoot. 'Dat moet om 1.30 uur geweest zijn. Daarna ben ik even naar buiten geweest. Toen ik terug binnen kwam, was Younes al weg.'

De 8-jarige broer van Younes verklaart aan de agenten dan weer dat hij zijn jongere broertje tijdens de ruzie van zijn ouders alleen het huis zag verlaten...enz

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 102009_029

:roll: Toch triest. Tja dat kind is gewoon overstuur weggelopen thuis.
En dat is weer typisch een islam huwelijk, zie leeftijdverschil van ouders: 64 en 42 verschil van 22jaar.
Het kind kon zijn kleinzoon wel zijn en als zijn vrouw 22 was dan was hij 44jaar.
Als een 44jarige achter eentje van 22 zit te vissen wordt die hier aangesproken.
Hopelijk vinden ze die kleine nog levend terug.
Mo Slim Is Lam
Jezus zegt tot MoSlim: Sta op en wandel
Vlaanderen moslim vrij !!
stropke

Re: Islamitische opvoeding

Berichtdoor circe » wo nov 04, 2009 8:02 pm

Ik zet dit in hetzelfde draadje - tot nader order
Vader slaat dochtertje van 7 maanden dood

17:59 Maandagavond heeft een man zijn eigen dochtertje doodgeslagen in Anderlecht. Een ruzie tussen de 36-jarige man en zijn 27-jarige vrouw liep waarschijnlijk uit de hand.

De vader zou het meisje van zeven maanden met haar hoofd tegen de grond geslagen hebben tijdens de ruzie. Hij is aangehouden op verdenking van doodslag.

De vrouw belde rond 18 uur de hulpdiensten, maar haar man vluchtte ondertussen weg. De hulpverleners waren snel ter plaatse maar het meisje kon niet meer gered worden.

Het appartement in Anderlecht werd daarna een tijdlang in het oog gehouden door de politie. Toen de man 's avonds thuiskwam, werd hij opgepakt.

trefwoorden worden in het vet aangeduid. zien of er meer info volgt.
Waarom is iemand die gelooft in ontvoeringen door aliens een labiele idioot, en is iemand die gelooft dat er 72 maagden in het hiernamaals op hem liggen te wachten, een godvruchtig persoon wiens overtuiging moet 'gerespecteerd' worden? (pdw)
KLIK HIER
circe

Re: Islamitische opvoeding

Berichtdoor circe » wo nov 04, 2009 9:16 pm

En jepsakee..... http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... echt.dhtml

Vader slaat baby dood tijdens echtelijke ruzie in Anderlecht
Een baby van zeven maanden is maandagavond gedood door zijn vader tijdens een echtelijke ruzie in Anderlecht. De dader is aangehouden. Volgens Monica, een jonge Slovaakse van 27 jaar, barstte er maandagavond een ruzie los met haar man, de 36-jarige Hassane K., in hun huis in Anderlecht. Tijdens die ruzie zou de man hun dochtertje Leïla hard met haar hoofd tegen de grond geslagen hebben.

Omstreeks 18.00 uur belde de echtgenote de hulpdiensten terwijl de vader op de vlucht sloeg. De hulpdiensten konden niets meer doen, het kind was bij hun aankomst al overleden aan zijn verwondingen. De politie liet daarop het appartement in de Brogniezstraat bewaken. Hassane werd opgepakt toen hij 's avonds naar huis terugkeerde. Onderzoeksrechter Louveaux heeft de verdachte aangehouden wegens doodslag. De moeder van de kleine Leïla werd enkel gehoord als getuige. (belga/dea)

waarom moeten we duidelijk weten dat Monica slowaakse is? welke origine heeft papa-ik-wil-een-ZOON
"HASSANE"? chinees?

Islamitische opvoeding!

verder no comments.
Waarom is iemand die gelooft in ontvoeringen door aliens een labiele idioot, en is iemand die gelooft dat er 72 maagden in het hiernamaals op hem liggen te wachten, een godvruchtig persoon wiens overtuiging moet 'gerespecteerd' worden? (pdw)
KLIK HIER
circe

Re: De verdwijning van Younes

Berichtdoor Ariel » vr nov 13, 2009 2:36 am

Younes (4) werd vermoord

Younes Jratlou is niet verdronken. Bij de autopsie werd geen water aangetroffen in zijn longen. De vierjarige jongen was dus al dood toen hij in de Leie belandde. Het parket geeft voorlopig geen commentaar, meldt Radio 1. De vader van Younes werd donderdagnamiddag langdurig als getuige ondervraagd over de nacht van de verdwijning van het jongetje.

http://www.gva.be/

De vader van Younes, Mohamed Jratlou uit de Komense deelgemeente Le Bizet, zat gisteren een hele middag in de kantoren van de politie van Komen. Hij meldde zich rond 14uur aan en was gisteravond nog niet opnieuw naar buiten gekomen. Wat zich binnen afspeelde, bleef onduidelijk, maar alles wijst erop dat de speurders hem nog een keer wilden verhoren over de verdwijning van zijn zoon.

Het lichaam van de kleine Younes is dinsdagavond door enkele schippers gevonden in de Leie. Het werd gevonden op zowat 12 kilometer van het huis van de familie Jratlou. Hoe het jongetje in het water is terechtgekomen, blijft onduidelijk. Maar een andere vraag – ‘Is hij erin gevallen of is hij gedood en nadien in het water gegooid?' – lijkt ondertussen beantwoord door de autopsie. Volgens de Franstalige zender RTL wees die uit dat er geen water in de longen van het jongetje zat. Dat zou een verdrinkingsdood meteen uitsluiten. De logische conclusie is dat de kleuter al dood was toen hij in het water werd gegooid.

Nog steeds volgens RTL vertoonde zijn lichaam ook geen sporen die zouden wijzen op een aanrijding met een auto. Eerder al raakte bekend dat het lichaam van het jongetje in het water werd gevonden zonder dat het met stenen verzwaard was of ingepakt. Hij droeg nog steeds de kleren waarin hij in de nacht tussen 25 en 26 oktober thuis verdwenen was: een blauwe trui en een luier. Verder niets. Zelfs geen schoentjes. Officiële bevestiging bleef gisteravond uit. De procureur van Doornik, Marie-Claude Maertens, doet voorlopig geen enkele verklaring over het dossier.

De ouders van de kleine jongen worden door het gerecht als slachtoffers beschouwd en behandeld. Child Focus deed gisteren ook een oproep om voorzichtig te zijn met speculaties en verdachtmakingen. ‘We moeten er met z'n allen voor zorgen dat de ouders niet nog extra schade oplopen', zei Dirk Depover gisteravond. ‘Er geldt een vermoeden van onschuld.'

Het jongetje zou eerstdaags overgebracht worden naar Marokko en daar begraven worden.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... bsection=3
Ariel

Berichtdoor circe » vr nov 13, 2009 8:43 am

tja, dàt is natuurlijk héél belangrijk: dat die BELGEN in Marokko kunnen worden overgevlogen en begraven, maar soit.

Wel héél toevallig allemaal. Jongetje loopt 's nachts overstuur weg en daar staat de vlaamse pedofiele kindermoordenaar achter de hoek te wachten midden in de nacht om het kind te kunnen ombrengen? Neenee vader heeft er niks mee te maken. ooms en tantes en neven en nichten ook niet.

Het gezicht van moeder kennen de buren niet: mevrouw mocht niet ongesluierd buiten komen. dit is Belgique. We worden verrijkt.
KLIK HIER
circe

Berichtdoor mercator » zo nov 15, 2009 2:56 pm

Groot was de verbazing van de wetsdokters toen er bij het onderzoek van de pamper van Younes 2 Rolexen, 100 xtc-pillen en de dagontvangsten van de Aldi van Doornik tevoorschijn kwamen.
onzalig zijn de armen van geest
mercator

Berichtdoor Ariel » zo nov 15, 2009 6:05 pm

'Ik zweer dat ik onschuldig ben'

BRUSSEL - De vader van Younes heeft in een interview op de Franstalige zender RTL-TVI gezegd dat hij onschuldig is. Dat meldt het nieuws van vtm zondag. Het lichaam van de vierjarige jongen werd dinsdag gevonden in de Leie.

Op de vraag of hij volledig onschuldig is, antwoordde de man, bijna in tranen: 'Ja meneer, onschuldig. Ik zweer u dat ik onschuldig ben in deze zaak rond mijn zoon. Het raakt me diep.'

Jratlou zegt dat hij zich sinds het drama verloren voelt en een advocaat onder de arm heeft genomen niet omdat hij zich schuldig voelt, maar wel omdat hij niet weet wat te doen. 'Ik ben verloren, ik kan niet lezen of schrijven. Ik weet niet wat ik moet doen'.

Hij legde tijdens het interview ook uit dat hij spijt heeft dat zijn vrouw en hij die avond ruzie hadden en hij de deur liet openstaan, waardoor de vierjarige jongen het huis kon verlaten.

Jratlou gelooft ook niet dat Younes op eigen kracht tot aan de Leie is geraakt. 'Mijn zoon, meneer, kan daar, 10 km van het huis, niet alleen zijn geraakt'.

Het parket van Doornik weigert elke commentaar, het onderzoek is nog aan de gang.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 091115_013
Ariel

Berichtdoor circe » zo nov 15, 2009 7:17 pm

no comment.

men heeft de vader 's nachts nog zien rondlopen dacht ik te lezen;
Verschillende getuigen lieten al weten dat ze Mohamed in de bewuste nacht hebben zien lopen aan de A19, de snelweg tussen Ieper en Kortrijk. Zoekacties op die plaats hebben nog geen resultaat opgeleverd.

ook had vader geprobeerd om zijn vrouw te overrijden;

Een buurman van de familie Jratlou meldt in de loop van de dag nog dat hij zondagnacht om 4 uur werd gewekt door het alarm van een winkel wat verderop. 'Toen ik mijn rolluik omhoogtrok, zag ik Manito het portier van zijn grijze Citroën openen. Zijn vrouw hoorde ik krijsen. Ik dacht dat ze gewond was en dat ze naar de spoedgevallen moesten. Maar verder stond ik daar niet bij stil. Wellicht waren ze toen al op zoek naar Younes', zegt de man.

niet kunnende lezen en schrijven? hij woont al bijna TWINTIG jaar in Belgie, eerst samen met een belgische vrouw (die hij dan dumpte voor een jonger rasecht model neem ik aan).

Volgens de buren sleurt vader Jratlou een kwalijke reputatie mee. 'Manito drinkt graag een glas. En dan wordt hij agressief. Zéér agressief. Voor hij met zijn huidige vrouw trouwde in Marokko, had hij negen jaar een relatie met een vrouw uit de straat. Ze kreeg meer slaag dan eten. Eén keer heeft hij haar zelfs met een karabijn bedreigd. De politie weet dat. Maar omdat hij niet geschoten heeft, is daar nooit iets van gekomen.'
KLIK HIER
circe

Berichtdoor naar boven » zo nov 15, 2009 8:26 pm

...
Ze kreeg meer slaag dan eten. Eén keer heeft hij haar zelfs met een karabijn bedreigd. De politie weet dat. Maar omdat hij niet geschoten heeft, is daar nooit iets van gekomen.

Nee.
Geen lijk = geen zaak.
RTFM
naar boven

Berichtdoor Ariel » zo nov 22, 2009 9:39 pm

Harde woorden van een treurende moeder. Het is maar te hopen dat ze het niet meent.

Mama Younes: "Ik zal de moordenaar van mijn zoon ombrengen"

De moeder van Younes Jratlou, het vierjarig jongetje dat op 10 november dood werd teruggevonden in de Leie, heeft ermee gedreigd degene die haar zoontje heeft gedood, om te brengen. Dat schrijft La Dernière Heure.

"Ik wil maar één ding, dat ze diegene vinden die hem heeft gedood", zei Niama Jratlou zaterdag bij haar aankomst in Casablanca voor de begrafenis van Younes. "Ik zal diegene die mijn zoon heeft omgebracht doden", voegde zij eraan toe tegen een journalist van de Franstalige krant die in Marokko aanwezig was.

Vader urenlang ondervraagd
Younes verdween in de nacht van 25 oktober uit zijn ouderlijke woonst in Ploegsteert. Zijn lichaam werd enkele weken later, zowat 12 kilometer verder, uit de Leie gehaald in Komen.

De begrafenis in Casablanca had normaal gezien in de namiddag moeten plaatsvinden, maar werd uitgesteld tot 's avonds. Volgens de Coreliokranten kwam het uitstel er omdat de vader van Younes urenlang werd ondervraagd door de politie. (belga/tw)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... ngen.dhtml
Ariel

Berichtdoor circe » ma nov 23, 2009 3:15 pm

Het is natuurlijk allemaal héél dramatisch.

Maar....

De vader is nog steeds een verdachte of tenminste betrokken persoon. Dan moet je als aboriginal Belg maar eens het volgende uitproberen:

Ouders Younes binnenkort ondervraagd in Marokko

maandag 23 november 2009
Bron: belga
Auteur: llo

De federale politie stuurt een rogatoire commissie naar de Marokkaanse stad Casablanca om er het gerechtelijke onderzoek naar de dood van Younes Jratlou verder te zetten. Dat schrijft De Morgen maandag.
Het gezin Jratlou zal wellicht nog tot begin januari in Casablanca blijven. Omdat het gerechtelijk onderzoek naar de dood van de jongen nog niet afgelopen is, stuurt de federale politie volgende week een rogatoire commissie richting Marokko.

Drie agenten zullen de familie van het gezin ondervragen in Casablanca. Ze zouden ook willen praten met de eerste vrouw van Mohammed Jratlou, die in Marokko leeft, om na te gaan hoe de verhouding tussen de twee was. ‘De speurders hopen via de gesprekken enkele verificaties te kunnen uitvoeren’, klinkt het. ‘Ze willen ook zicht krijgen op het bredere plaatje, ter volledigheid van het onderzoek.’

Het echtpaar Jratlou leeft sinds de verdwijning van hun zoon feitelijk gescheiden. De man staat bekend om zijn gewelddadig verleden. Younes verdween tijdens een nachtelijke hoogoplopende ruzie tussen zijn ouders en werd twee weken later dood teruggevonden in de Leie.

ik wist niet dat je zomaar mag beslissen om je oudste zoon van school te halen, eventueel je job opzij te zetten, een rogatoire commissie achter je aan laten lopen, en dan eens te kijken wanneer je "terugwil" naar je.... papieren vaderland?

Ik meende dat vrouw 1 een aboriginal belg was, maar daarin kan ik me vergissen natuurlijk. Het kan ook zijn dat hij er een tweede heeft bijgepakt om nog wat te kunnen voortplanten (tenslotte is hij al 65 en 2de zijn vrouw begin dertig).
KLIK HIER
circe

Berichtdoor Ariel » ma nov 23, 2009 3:47 pm

Younes is overleden amper enkele dagen vóór hij teruggevonden werd. Dat blijkt uit de resultaten van de autopsie. Hij is ook zo goed als zeker verstikt", zegt Mohamed Jratlou, de vader van de kleuter uit Komen-Waasten in de Corelio-kranten.

Het parket heeft tot nog toe weinig informatie vrijgegeven over de autopsie op het lichaampje van de kleine Younes. Vader Mohamed werd wel op de hoogte gebracht van de resultaten. Op basis daarvan heeft hij een eigen theorie opgesteld, die hij gisteren, enkele uren na de begrafenis van Younes in het Marokkaanse Casablanca, uit de doeken deed.

Ontvoerd
"Volgens mij is Younes op 25 oktober ontvoerd door iemand die hem alleen op straat zag lopen. De ontvoerder heeft hem waarschijnlijk verschillende dagen vastgehouden. Maar mogelijk is hij in paniek geraakt toen massale zoekacties op het getouw werden gezet. Wellicht heeft hij mijn zoon toen verstikt en in het water gedumpt."

Het lichaampje werd pas op 10 november gevonden in de Leie aan de sluis in Komen. Als hij inderdaad maar enkele dagen voordien overleed, zoals de vader nu beweert, zou dat betekenen dat hij bijna twee weken lang ergens vastgehouden werd. (belga/sps)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... uden.dhtml
Ariel

Berichtdoor circe » ma nov 23, 2009 3:54 pm

Het is allemaal zo ingewikkeld aan het worden.

Als een toevallige voorbijganger om halftwee 'snachts het kindje ontvoert en na een aantal weken vermoordt, dan dump je het lijkje toch niet in de buurt? Tenzij de moordenaar geen auto heeft?
KLIK HIER
circe

Berichtdoor Ariel » ma nov 23, 2009 4:11 pm

Wat ik me ook niet kan voorstellen dat het jochie zelf weggelopen is. Het is niet logisch. Een kind van vier jaar loopt niet weg als het bang is, maar verstopt zich onder de dekens of onder het bed.
Het kindje is niet misbruikt, dus als een ontvoerder in paniek geraakt is toen massale zoekacties op touw gezet werd, had hij dat kindje ook ergens achter kunnen laten. Ik kind van vier kan geen goede beschrijving van een ontvoerder geven.
Vreemde zaak.
Maar ja...Het zijn speculaties van dhr Mohamed Jratlou.
Ariel

Berichtdoor Dhana » ma nov 23, 2009 4:40 pm

Zondagnacht 25/10

De 65-jarige Mohamed 'Manito' Jratlou en zijn vrouw hebben een hevige ruzie in hun woning in Komen-Waasten, een faciliteitengemeente in de provincie Henegouwen, vlakbij de grens met West-Vlaanderen en Frankrijk. De vrouw krijgt daarbij enkele rake klappen en er sneuvelt een slaapkamerraam. Op het moment van de ruzie zijn hun twee kinderen, de 4-jarige Younes en zijn 8-jarige broertje, aanwezig in het huis.

Maandag 26/10 - 6 uur

Maandagochtend om 6 uur stapt Mohamed Jratlou het politiecommissariaat in Komen binnen om te melden dat zijn jongste zoontje verdwenen is. De gepensioneerde Marokkaanse trambestuurder weet niet precies wanneer de jongen met de bruine krullen aan zijn aandacht is ontsnapt. 'Vannacht', stamelt hij. 'Maar het uur weet ik niet. Want mijn vrouw en ik hebben Younes zelf al gezocht.'

Lees ik het nu goed dat de vader meer dan een etmaal later aangifte doet?
Wat nooit is betwijfeld, is nooit bewezen.
Denis Diderot
Dhana

Keer terug naar België - Vlaanderen